Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

03 septembrie 2024

Fiii ploii

S-a vorbit mult despre cresterea “plafonului neimpozabil” de la 2.000 la 3.000!

Nu era mare lucru, dar era ceva un plus de 100 de lei!

Gata!

S-a hotarit: numai la pensiile din sistemul public se aplica acea crestere!

Pensionarii militari n-o merita!

Nu-i mai amenintati pe decidenti cu “sa vedeti ce-o sa va facem la vot!”, ca cei cu pensii sub 2.000 tot nu erau afectati, pe cei pensionati dupa sep.2017 tot nu-i interesa, iar pe cei in activitate nici atit... Asa ca... o cantitate nesemnificativa!

Daca s-au zgircit la 100 de lei, credeti-i ca vor da multe sute la diferenta de solde de grad!!!!

44 de comentarii:

  1. @MA si cine a hotărât ?
    https://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2023/pl022_pr022_23.pdf

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveți perfectă dreptate!
    Acolo, undeva, scrie cam așa: .... determinate EXCLUSIV că urmare a .... principiului contributivității. Dacă nu apărea această modificare, special făcută, atunci intrau și pensionarii militari.
    Așa, o fi constituțională modificarea?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Leon 03.09.2024, 14:38
    La : "@MA si cine a hotărât ?
    https://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2023/pl022_pr022_23.pdf".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ce sa hotarasca???

    Deocamdata a hotarit ca : "Art. III. – Începând cu veniturile din pensii aferente lunii octombrie 2024, plafonul lunar neimpozabil prevăzut la art. 101 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, este în sumă de 3.000 lei".

    Iar art. 101 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal zice ca : "Articolul 101
    Calculul impozitului pe venitul din pensii și termenul de plată
    ...
    (2) Impozitul lunar se determină de fiecare plătitor de venit din pensii, astfel:
    a) pentru venitul lunar din pensii determinat ca urmare a aplicării principiului CONTRIBUTIVITATII, indiferent de nivelul acestuia, din care se deduce plafonul de venit neimpozabil lunar de 2.000 (***ACUM DEVENIT 3.000***) de lei, se aplică o cotă de impunere de 10%;.
    Gata! Punct si la revedere!

    De aceea nu inteleg prostia sustinuta de cineva, undeva: " spunea...
    Casiga la Net si pensiile militare stabilite pana in OuG.59/2017 cite 100 de lei/luna
    (4427-3000)x10%
    =143 lei Impozit fata de 2 43 lei !!

    3 septembrie 2024 la 14:25".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cei care nu vor să înțeleagă termenul EXCLUSIV câteva sinonime: numai, doar ...etc.

      Ștergere
    2. Cred că acel cineva de care vorbiți, nu a citit cu atenție modificările aduse art. 101 din Codul fiscal.

      Ștergere
  4. @QSA? 03.09.2024, 15:11
    La : "Aveți perfectă dreptate!
    Acolo, undeva, scrie cam așa: .... determinate EXCLUSIV că urmare a .... principiului contributivității. Dacă nu apărea această modificare, special făcută, atunci intrau și pensionarii militari.
    Așa, o fi constituțională modificarea?".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    In art.101, alin(2)/l.227/2015 nu scrie "nicaria" cuvintul "EXCLUSIV".
    Textul este urmatorul: "Articolul 101
    Calculul impozitului pe venitul din pensii și termenul de plată
    ...
    (2) Impozitul lunar se determină de fiecare plătitor de venit din pensii, astfel:
    a) pentru venitul lunar din pensii determinat ca urmare a aplicării principiului contributivității, indiferent de nivelul acestuia, din care se deduce plafonul de venit neimpozabil lunar de 2.000 de lei, se aplică o cotă de impunere de 10%;".
    &&&&&&&&&&&&&&

    La : "Dacă nu apărea această modificare, special făcută, atunci intrau și pensionarii militari."
    ^^^^^^^^^^
    Daca nu aparea aceasta modificare nu "intrau" nici un fel de pensii!
    Dupa l.282/2023 nu mai exista nici un fel de legatura intre art.100 si art.101, alin. (2)/l.227/2015!
    Art.100 defineste "venitul impozabil lunar din pensii", iar la art.101, alin.(2) se vorbeste despre un "plafon de venit neimpozabil lunar" definit ad-hoc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @MA, cam aveti dreptate, asa este cand parlamentul "lucreaza" pe repede inainte!
      Deci apare o alta magarie, civilii au o deducere de 3000 lei iar militarii raman cu o deducere de 2000 lei !
      Bravos natiune !!

      Ștergere
    2. Or să modifice pt. corectare prin OUG în curând, luna asta.

      Ștergere
    3. S-a adeverit ce-am zis mai sus privind aplicarea plafonului de impozitare de la 2000 la 300 lei și la pensiile militare.
      Acum nu prea mai știu cum vor cliva celelate praguri.

      Ștergere
  5. Exclusiv(a) scrie în modificarea adusă, astăzi, în Parlament. Citiți cu atenție, pe un blog " drag" dvs, legea adoptată în CD. Este în modificarea adusă la art. 101 Cod fiscal

    RăspundețiȘtergere
  6. @QSA? 03.09.2024, 15:31
    La : "Cred că acel cineva de care vorbiți, nu a citit cu atenție modificările aduse art. 101 din Codul fiscal.".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Si eu m-am mirat de spusele lui... ca-l stiam mai "scrofulos la datorie!"... da' omu' cit traieste invata!

    In orice caz, ca orice pisica_care-si ascunde "productia", si el si-a
    sters zisele raminind acolo numai "Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    3 septembrie 2024 la 14:25".

    RăspundețiȘtergere
  7. @QSA? 03.09.2024, 15:53
    La : "Exclusiv(a) scrie în modificarea adusă, astăzi, în Parlament. Citiți cu atenție, pe un blog " drag" dvs, legea adoptată în CD. Este în modificarea adusă la art. 101 Cod fiscal".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Vorbele aruncate pentru umplerea rubricii "motivare" nu sint "text de lege"!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Leon 03.09.2024, 15:50
    La : "@MA, cam aveti dreptate, asa este cand parlamentul "lucreaza" pe repede inainte!
    Deci apare o alta magarie, civilii au o deducere de 3000 lei iar militarii raman cu o deducere de 2000 lei !
    Bravos natiune !!".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ca_cam da!
    Da' nu din cauza vitezei, ci pen'c'asa o fo' ordinu' de la decidenti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Motivare, nemotivare, noi am rămas cu deducerea de 2000 lei. Cred că modificarea a fost adusă (făcută) intenționat. Scopul a fost atins pentru pensionarii militari ( să nu beneficiem de deducerea de 3000 lei).
    Să sperăm că se va face ceva cu actualizarea soldei de grad , deși, am mari dubii. Poate, poate!

    RăspundețiȘtergere
  10. @QSA? 03.09.2024, 16:14
    La : "Motivare, nemotivare, noi am rămas cu deducerea de 2000 lei. Cred că modificarea a fost adusă (făcută) intenționat. Scopul a fost atins pentru pensionarii militari ( să nu beneficiem de deducerea de 3000 lei).
    Să sperăm că se va face ceva cu actualizarea soldei de grad , deși, am mari dubii. Poate, poate!".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Repet si completez: Daca s-au zgircit la 100 de lei (pentru o parte dintre pensionarii militari), credeti-i ca vor da multe sute la diferenta de solde de grad (la toti pensionarii militari)!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. .."scopul"..a fost..pur..electoral: cele câteva milioane de votanți pensionari..❗..scopul acesta..rezultă și din .."tonul" și.."ritmul".. vocii și vorbirii..ministresei muncii..🤔😜❗

      Ștergere
  11. In afara de rind...

    Unu' care-i mina dreapta, sau hirtia cu care se sterge la c.r goprea, o tot baga pe aia ca i-a spus lui ministra muncii ca chestia cu 3.000 s'aplica si la militari! Si populimea tare se bucura si neaga ce a aprobat azi Camera deputatilor!

    RăspundețiȘtergere
  12. @MA, au facut-o cu intentie, altfel aprobau varianta Senatului, fara Art.III :
    https://www.cdep.ro/proiecte/2023/000/20/2/se984.pdf

    RăspundețiȘtergere
  13. Am spus-o pe undeva ca aici nu au ce cauta vorbele postacilor!
    Cine vrea sa devina postac sa mearga in vecinatatea cifrimilor claudioti!

    Asa... pentru completarea informatiilor: postacii sint indivizii care activeaza pe net, corespondentii "zvonerilor și răspîndacilor" specializati in toate celelalte mijloace de informare a populimii, de la marginea șanțului si banca din fata blocului, pin'la cele mai simandicoase mijloace mass-media! (***zvonerii și răspîndacii fiind descoperiti si popularizati de "Divertis" prin anii '90 ai secolului trecut***).

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Moș Alecu,
    " Unu'care-i mâna dreaptă....." înțelege ca orice majur de pe vremurile de până în 1989.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vă salut cu respect. Totuși nu înțeleg eu logica sau într-adevăr noi pensionarii militari suntem clasificati ca ultima pătură socială a acestei țări.. Tatăl meu de profesie maistru hidrotehnice, a lucrat toată viața în agricultură(sistemele de irigații).. A venit și surpriza plăcută ptr el și bineînțeles că și ptr mine parțial cu ocazia recalculării pensiei lui. A primit un + brut de 1.756 lei, totalul fiind de 5.224 lei... Ca idee m a depășit.. De ce că și eu după 26 ani cond speciale și 44 ani vechime cumulată ar fi trebuit să mi se recunoască toate privatiunile ce le-am acceptat odată cu admiterea la. Școală Militară.. Este târziu ptr mine.. Dar cum să se mai întoarcă în țară diaspora.. Ptr ce... Rușine decidentilor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Forma pentru promulgare a Legii nr.XYZ/2024 (încă nu au botezat-o):

    https://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2&idp=20251

    Găsiți Forma pentru promulgare pl022_pr022_23.pdf în partea de jos a paginii sau direct la adresa:

    https://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2023/pl022_pr022_23.pdf

    Art. I. – Alineatul (1) al art. 100 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 688 din 10 septembrie 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins:
    „Art. 100. – (1) Venitul impozabil lunar din pensii se stabileşte prin deducerea din venitul din pensie a sumei neimpozabile lunare de 3.000 lei.”
    Art. II. – Prin derogare de la prevederile art. 4 alin. (1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, prevederile art. I intră în vigoare la data de 1 octombrie 2024 și se aplică începând cu veniturile aferente lunii octombrie 2024.
    Art. III. – Începând cu veniturile din pensii aferente lunii octombrie 2024, plafonul lunar neimpozabil prevăzut la art. 101 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, este în sumă de 3.000 lei.

    ===
    Așa cum se poate observa, literele b) și c) din alin.(2) ale art.101 "lipsesc de la apel".
    Este posibil ca judecătorii pensionari să atace la CCR legea așa că poate vor mai fi șanse și pentru pensionarii militari (cei pensionați înainte de 15.09.2017) să primească "suta" începând cu întâi octombrie😀
    Totuși, dacă s-au zgârcit la 100 de lei pentru un vechi pensionar militar (cei pensionați înainte de 15.09.2017), cei care speră la actualizarea soldei de grad în viața asta, cred că mai bine joacă la 6 din 49😀
    ===
    Dacă vă imaginați că există măcar un politician care să fi votat împotrivă, vă rog să studiați rezultatul votului:

    https://www.cdep.ro/pls/steno/evot2015.Nominal?idv=34100

    Au existat 3 abțineri și un deputat prezent dar care nu a votat.

    RăspundețiȘtergere
  17. In afara de rind...
    Daca Voda Lapusneanu a zis: "Prosti, dar multi!"
    Facebuciul vine cu o imbunatatire: "Multi, dar prosti!".

    Iti vine sa-ti iei cimpii cind vezi cîți "dăștepți cu capu' " isi etaleaza timpenia! Si cit de insistenti sint in prostiile debitate!

    Sau cum se zice:
    - Prostia are talentul de a fi insistentă. (Albert Camus)
    - Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligenţa. Inteligenţa are limitele ei. Prostia, nu. (Umberto Eco)
    - Alături de hidrogen, prostia e cea care se găseşte în cea mai mare cantitate în univers. (Thomas Alva Edison)
    - Ca să înţelegi că eşti prost trebuie totuşi să-ţi meargă mintea. (Georges Brassens)
    - Chiar şi atunci când este susţinută de cincizeci de oameni, o prostie tot prostie rămâne. (Anatole France)
    - Doar două lucruri sunt infinite: universul şi prostia omenească. Şi nu sunt sigur în legătură cu primul. (Albert Einstein)
    - E mai bine să taci şi să fii luat de prost decât să vorbeşti şi să confirmi că eşti. (Abraham Lincoln)
    - Nimeni nu este destul de inteligent ca să-l poată convinge pe un prost că e prost. (Jean de La Fontaine)
    - Numai prostia poate să n-aibă intermitenţe. (Grigore Moisil)
    - Prostul face ce poate ca să nu treacă neobservat. (Tudor Muşatescu)
    - Să nu subestimezi niciodată forţa prostiei. (Robert Heinlein)
    - Spun şi înţelepţii prostii, dar le mai selectează. (Grigore Vieru)
    - Ştiu că sunt prost, dar când mă uit în jur, prind curaj. (Ion Creangă)
    - Un prost găseşte totdeuna pe altul mai prost care să-l asculte cu gura căscată. (Mihail Sadoveanu)
    - Un prost învăţat e mai prost decât un prost neînvăţat. – Moliere

    RăspundețiȘtergere
  18. Se vorbește prin târg cum ca Ciolacu ne-a etichetat drept"nesimtiti".Sper sa nu fie adevarat dar daca este trebuie sa primească o lecție.Vrea si el"iesi afara javră ordinara"?

    RăspundețiȘtergere
  19. @csej 04.09.2024, 14:37
    La : "Se vorbește prin târg cum ca Ciolacu ne-a etichetat drept"nesimtiti".Sper sa nu fie adevarat dar daca este trebuie sa primească o lecție.Vrea si el"iesi afara javră ordinara"?".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Da!
    Iar cei care "se vorbeste prin tirg" sint tocmai dintre cei "Multi, dar prosti!".

    Daca "nu stie ei" sa citeasca o lege cum dracu' "sa'ntelege ei" ceva ce aud undeva???

    RăspundețiȘtergere
  20. MA la tine sunt multi"prosti".Te-ai întrebați vreo data daca prostii te considera pe tine prost?
    Sic ca nu ai curaj sa publici textul.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Anonim 04.09.2024, 16:12
    La : "MA la tine sunt multi"prosti".Te-ai întrebați vreo data daca prostii te considera pe tine prost?
    Sic ca nu ai curaj sa publici textul.".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nu-s "la mine" prostii!
    Sint in mediul inconjurator peste tot!

    Nu ma intereseaza ce cred prostii despre orice!
    Eu stiu ca sint prost!
    Dar mai stiu si ca pentru a sti ca esti prost trebuie sa-ti mearga mintea! Ceea nu-i de nasul prostilor, in cazul de față, al tau!

    Adica cele spuse de I.Creanga "Ştiu că sunt prost, dar când mă uit în jur, prind curaj." ar trebui schimbate in "Ştiu că sunt prost, dar când mă uit în jur, ma ingrozesc!".

    RăspundețiȘtergere
  22. Ba sunt și deștepți la @MA
    De exemplu @MOȘ LEON .
    @MA e FARUL , iar @ML e BECUL FARULUI.
    Majoritatea , suntem cam ca musculițele care gravitează , unele desigur fiind fără cap........

    RăspundețiȘtergere
  23. @Leo 04.09.2024, 18:44
    La : "Ba sunt și deștepți la @MA
    De exemplu @MOȘ LEON .
    @MA e FARUL , iar @ML e BECUL FARULUI.
    Majoritatea , suntem cam ca musculițele care gravitează , unele desigur fiind fără cap........".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Uneori am serioase indoieli asupra realitatii titlului de inginer cu care va prezentati unii!
    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    La : "Ba sunt și deștepți la @MA"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    N-am spus ca nu sint si destepti... Am spus ca sint foarte multi prosti!
    &&&&&&&&&&&&&&&&&

    La : "@MA e FARUL , iar @ML e BECUL FARULUI."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Aha! Acum am inteles: noroc de bec, c'altfel farul este complet inutil!
    As vrea sa cred ca nu trebuie inteles c'acest bec la far ar fi ca becul cifrimiot la farul claudiot!
    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    La : "Majoritatea , suntem cam ca musculițele care gravitează , unele desigur fiind fără cap......".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Este de remarcat sinceritatea si spiritul autoevaluator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă @MA
      Mă bucur că nu te-ai supărat, pt. o simplă alegorie menită să destindă atmosfera.
      Totuși , FARUL este infrastructura.
      Becul este doar un consumabil

      Ștergere
  24. Despre Plx 22/2023 (aia cu spulberarea sperantelor pensionarilor
    militari ca_cum_ca creste de la 2.000 la 3.000):
    03.09.2024 adoptat de Camera Deputatilor titlu: Lege pentru
    modificarea alin.(1) al art.100 din Legea nr.227/2015
    privind Codul fiscal și stabilirea unor măsuri fiscale
    05.09.2024 trimitere la Presedintele României pentru promulgare
    promulgata prin Decret nr. 1188/2024

    devine Legea nr.244/2024

    RăspundețiȘtergere
  25. Ne-a rezolvat și Iohannis! Că să aibă grijă și de militari, putea să trimită legea la reexaminare.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu va mai plingeti ca_conducerea superioara de partid si de stat nu se preocupa de pensionari!
    Nici nu se uscase cerneala la semnatura de promulgare, si l.244/2024 era publicata in Monitorul oficial!

    RăspundețiȘtergere
  27. Daaaa... Trebuie publicată cu cel puțin 15 zile înainte de intrarea în vigoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Art. 12. -
      (1) Legile şi ordonanţele emise de Guvern în baza unei legi speciale de abilitare intră în vigoare la 3 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, sau la o dată ulterioară prevăzută în textul lor. Termenul de 3 zile se calculează pe zile calendaristice, începând cu data publicării în Monitorul Oficial al României, şi expiră la ora 24,00 a celei de-a treia zi de la publicare."(Legea 24/2000)..!!

      Ștergere
  28. Citiți și vă cruciți, pe alt blog, ce întreabă unul pe "altul" despre PLx 22.
    Așa o fi înțeles el că se majorează solda de grad? Ce minte să ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. @Leon 06.09.2024, 11:21
    La : ""Art. 12. -
    (1) Legile şi ordonanţele emise de Guvern în baza unei legi speciale de abilitare intră în vigoare la 3 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, sau la o dată ulterioară prevăzută în textul lor. Termenul de 3 zile se calculează pe zile calendaristice, începând cu data publicării în Monitorul Oficial al României, şi expiră la ora 24,00 a celei de-a treia zi de la publicare."(Legea 24/2000)..!!".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Da... dar art.4/l.227/2015 are o alta parere! Parere care a fost "ocolita" prin art.II/l.244/2024. Articol II/l.244/2024 care nu se aplica si art.III/l.244/2024.
    Treaba facuta de'a'n'boulea!
    Sau, poate, aceasta l.244/2024 este intocmita asa tocmai ca o ridicare la fileu pentru CCR???

    RăspundețiȘtergere
  30. @MA, pai cine sa sesizeze CCR cand deputatii au semnat într-o veselie si cu ochii inchisi acest Pl 22/2023:
    "pentru=277, contra=0, abtineri=3,
    nu au votat=1"
    Mai mult, un deputat mi-a comunicat, ca si militarii sunt beneficiari ai acestei legi !!

    RăspundețiȘtergere
  31. @Leon 06.09.2024, 14:11
    La : "@MA, pai cine sa sesizeze CCR cand deputatii au semnat într-o veselie si cu ochii inchisi acest Pl 22/2023:
    "pentru=277, contra=0, abtineri=3,
    nu au votat=1"
    Mai mult, un deputat mi-a comunicat, ca si militarii sunt beneficiari ai acestei legi !!".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    L.47/1992
    Art.29. - (1) Curtea Constituţională decide asupra excepţiilor ridicate în faţa instanţelor judecătoreşti sau de arbitraj comercial privind neconstituţionalitatea unei legi sau ordonanţe ori a unei dispoziţii dintr-o lege sau dintr-o ordonanţă în vigoare, care are legătură cu soluţionarea cauzei în orice fază a litigiului şi oricare ar fi obiectul acestuia.

    Art.32. Curtea Constituţională hotărăşte asupra excepţiilor de neconstituţionalitate ridicate direct de Avocatul Poporului privind constituţionalitatea unei legi sau ordonanţe ori a unei dispoziţii dintr-o lege sau ordonanţă în vigoare.

    Iar art.101, alin(2), lit.b)/l.227/2015 este plin de astfel de "ridicatori" de exceptie de neconstitutionalitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin Avocatul poporului si sesizarea si Decizia CCR este mai rapida si benefica pentru pensiile de serviciu !!

      Ștergere
  32. MA săcaie lombosciatica.Pentru o sută de lei nici nu ma dau jos din pat.
    Una sută lei a oferit si tanti Leana si a sfarsit-o prost.Dece ne-ar da noua o sută lei?Nu riscă zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  33. @Leon 06.09.2024, 15:33
    La : "Prin Avocatul poporului si sesizarea si Decizia CCR este mai rapida si benefica pentru pensiile de serviciu !!".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Ar fi culmea culmilor ca CCR sa "invalideze" numai art.101, alin.(2), lit.b), si sa lase lit.c) asa cum i'acuma!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Leo 09.09.2024, 20:16
    La : "S-a adeverit ce-am zis mai sus privind aplicarea plafonului de impozitare de la 2000 la 300 lei și la pensiile militare.
    Acum nu prea mai știu cum vor cliva celelate praguri.".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Inca nu s-a adeverit nimic!
    Trebuie o ordonanta publicata pina la 15.09.24 pentru a se aplica de la 01.10.24!

    "Clivarea" celorlalte praguri este determinata de salariul mediu brut pe economie utilizat la fundamentarea BASS pentru anul 2025... care va fi stabilit si publicat prin dec.2024! Chestie complicata de perioada de alegeri!

    RăspundețiȘtergere