Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

27 august 2020

Ăștia's juriștii, cu ăștia defilăm (2)...


Vorbeam despre consilierul juridic care se lauda cu modul cum “sabota” el interesele “angajatorului” lui in justitie...


costin 26 august 2020, 22:59
Stimate Mos Alescu.
De multe ori am apreciat postarile dvs. juste si de alte ori mi s-au parut ambigui si neclare sau nejustificate, dar in aceste cazuri nu v-am criticat pe pf si nu v-am jignit, ci mi-am exprimat opinia critic si decent. Comentariile dvs la postarea mea- pe care nu am sters-o eu nicaieri, poate administratorii sau moderatorii, sunt hazardate si nejustificate, drept pentru care imi asum riscul sa va dau o replica. Decent. Da, imi asum ceea ce am scris si nu mi-e frica de raspundere. Am avut cazuri aberante de incalcare a legii de catre sefi pana la minister si nu le-am sustinut ca jurist iar instantele au facut dreptate iar ministerele au fost obligate sa aplice deciziile sau au renuntat ele insele la apel sau recurs. Un jurist nu este sclav pe plantatia sefilor si daca poate demonstra ca au gresit, de ce nu?
Va plac slugile sefilor care mint si in instanta numai ca sa ... apere sefii (nu institutia) care comit abuzuri sau greseli? Va mira ca niste astfel de sefi fricosi nu s-au constituit parte in proces dar dupa ce s-a castigat si-au tras si ei drepturile respective? Le-a gasit si auditul la o unitate si le-au dat inapoi. Nu am avizat nici un astfel de ordin sau dispozitie de personal. Personal, ca sef sau adjunct la diverse structuri nu am avut vreo contestatie, darmite proces, nu am fost reclamat pentru abuzuri sau greseli cu nerespectarea legii.
Ca vicepresedinte si jurist la CNP am castigat destule procese pentru colegii mei, pentru drepturi neacordate sau acordate gresit, sanctiuni nejustificate, schimbari din functie, concursuri sau examene... Fireste ca dupa incheierea mandatului au avut grija sa ma lucreze ca sa se razbune, dar pana la urma am pierdut o singura data cand mi-am pus in cap prea multi sefi. Dar pentru ca urma pensia am renuntat sa ma mai judec. In aceste conditii, chiar daca nu va vine a crede ca exista si astfel de militari sau politisti, nu merita astfel de persiflari si ironii grosiere. Numai bine.”

(*Fata de postarea in care se lauda ca “ unitatea sau ministerul a greşit şi trebuie sã plãteascã ceva. De multe ori am mimat reprezentarea intereselor acestora” (unitatea sau ministerul)... acum vorbeste despre “incalcarea legii de catre sefi” pe care nu le-a sustinut... dind-o la’ntors*)

La spusele lui am raspuns:
“Este clar!
Sinteti "demonstratia" clara a faptului ca pregatirea pe care trebuia sa v-o faca Directia generala juridica/ Centrul asigurare procesuală teritorială a fost fara rezultat!
Pregatire care trebuia sa inceapa, sa continue si sa se termine cu sublinierea ideii : "Instructiuni aprobate cu ord. MApN nr. M.75/2009
Articolul 6
(1) Consilierii juridici ... trebuie să asigure apărarea cu fermitate, onestitate și principialitate, în limitele prevăzute de lege, a drepturilor și intereselor legitime ale Ministerului Apărării Naționale, ...".
Pregatire prin care trebuia sa va constientizeze de faptul ca, dvs., in calitate de consilier juridic, erati, prin similitudine, AVOCAT al MApN...
Cum poate fi numit un avocat care, angajat si platit de cineva, nu reprezinta interesele acelui "cineva", ba chiar actioneaza impotriva acelor interese????

Cele spuse de dvs. sint "interese contrare MApN"/conflict de interese in care va aflati... conflicte de interese pe care erati obligat sa le semnalati, in asa fel incit MApN sa fi fost reprezentat de alt consilier juridic.

Chiar daca acum e tirziu... cititi pentru a va documenta ce erati obligat sa faceti in calitate de consilier juridic:
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/73130

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/198587

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/227199 

Cine stie citi asemenea cetateni, prin diferite functii, actioneaza dupa cum cred ei, fara nici o treaba cu legile???  Afectind “interesele” multora dintre noi... c’asa cred ei de cuviinta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu