Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

23 decembrie 2019

Țăranul lui Marin Preda și girafa...

La vederea unui pericol strutul isi ascunde capul in nisip... ferm convins fiind ca astfel pericolul nu mai exista!
La fel procedeaza si unii administratori de “grupuri” care-i blocheaza pe cei care au alte pareri!

Despre taranul lui Marin Preda (cel cu “Asa ceva nu exista!") am mai vorbit!
Este potrivita si la situatia blocarii comentariilor mele pe grupul cel mai vocal al pensionarilor militari!
Daca nu mai apar comentarii de-ale mele pe-acolo, inseamna ca ele nu mai exista!
Numai ca, in aceasta situatie, baietii dovedesc ca sint si prosti! Eu tot imi voi spune parerile, iar cei care mai au acces acolo vor vedea ca, totusi, exist! Si mai sint prosti baietii si pentru ca, din parerile mele, poate era ceva bun si pentru ei... si pentru nivelul lor de intelegere a problematicii!
Pe linga ca sint prosti... baietii mai sint si jigodii: ei continua sa ma muste de c.r, iar eu, blocat fiind, nu pot sa le dau peste bot! Aiasta-i magarie pe față!

Despre ce-i vorba...
Am vorbit,mai zilele trecute, despre un proiect de lege introdus in Camera deputatilor... care a fost “redirectionat” si inregistrat la Senat (B586/2019).
Proiectul respectiv fusese “lansat” de gl.Gropan  (fara ca eu sa mentionez cine este “lansatorul”, si fara sa intru in detalii privitoare la aiurelile inscrise in acel proiect) (https://www.facebook.com/groups/1686473368235919/permalink/2442969679252947/)
Mai apoi au aparut niste postari elogioase la adresa proiectului... postari care m-au determinat sa prezint citeva din aiurelile proiectului, publicind comentariul pe unde am gasit acele “elogii”... Culmea este ca, la unele din acele comentarii ale mele, am primit “like” (deci acordul complet cu cele spuse) chiar si de la Gachi David...
Ulterior, si dupa aceea, cineva ii va fi atras atentia cetateanului Gachi ca si-a dat acordul pentru niste comentarii “defavorabile” proiectului lansat tocmai de catre seful lor suprem!
S-atunci conducatorii grupului  (Pensionari militari uniti.....) au hotarit blocarea lui Mos Alecu, si stergerea tuturor referirilor la acesta pe pagina acelui grup... continuind, insa, sa-l muste de c.r pe respectivul!
Gata! Numele si comentariile lui Mos Alecu nu mai sint vizibile pe acel grup... deci el nu mai exista pentru comentatorii de acolo!
Baietii nestiind ca cei care au acces la acel grup au acces si la pagina lui Mos Alecu (cu unele mici, si putine, exceptii de dobitoci sadea)... deci Mos Alecu n-a disparut, si ideile lui “subversive” tot vor fi cunoscute, fara ca ei, conducatorii grupului, sa poata lua masuri de combatere!

5 comentarii:

  1. I-o spun așa: ziceți-le ca la ușa cortului!!!
    Cumva, măcar mintea de pe urmă le-or veni.
    Adevărul oricum iese la suprafață.
    Colegii mei, și nu-s puțini, la unison spun că sunteți de departe "cel mai pe subiect".
    Și da, imediat când Moș Alecu postează câte ceva, articolul este diseminat tuturor.
    Deci, înainte, că altfel nu-i cum!
    SA NE TRĂIȚI!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum o zi am facut o propunere pe acea pagina. Gachi m-a admonestat ,a mai spus ca lucrează gratis , l-am contrat decent, civilizat. Urmarea am pierdut accesul la pagina administrata de el. Am intrat pe altă pagină, i-am spus că ceea ce face e copilăresc și m-a sters din lista de prieteni. E jalnic ce face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ĂĂĂĂhăăăă, hăăă!...
      Micutzul de prin 2010???
      Că de multa vreme nu l-am mai văz't!...

      Ștergere
    2. Dacă acela... Gachi freca menta pe vremea aia! Mai nou Si Gligor mă blochează. Nu imi dă voie să îi citesc postarii E. Si face mișto că cică poate nu sunt în grupul acela Dar Micuțul are nervii țării.... se distrează. Săptămâna trecută am trimis cotizația la ligă. Adică Micutzul se distrează pe banii lui....😀🤗

      Ștergere
    3. Daaaa acela... Gachi freca menta pe vremea aia! Mai nou Si Gligor mă blochează. Nu imi dă voie să îi citesc postarii E. Si face mișto că cică poate nu sunt în grupul acela Dar Micuțul are nervii țării.... se distrează. Săptămâna trecută am trimis cotizația la ligă. Adică Micutzul se distrează pe banii lui....😀🤗

      Ștergere