Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

10 mai 2024

Steaguri, muzici, chiote, tămbălău, lucru mare, şi lume, lume…

Dup’o pregatire de foc (in care fiecare tragea pe net, si in piata, in ceea ce i se parea a fi mai important), un grup reprezentativ s-a prezentat la intilnire! Grup perfect REPREZENTATIV al celor de pe net si din piata: fiecare cu ‘zda mă-sii!

Concluzia decidentilor... cea pe care o tot anticipam: “Lasa-i in plata Domnului, ca nici ei nu stiu ce vor!”.

18 comentarii:

  1. Câtă dreptate aveți! Ce facem cu comuniștii din fruntea asociațiilor? ("Daogaru et company"). Sper să nu am dreptate, dar nu are cine să se lupte pentru actualizarea SG a pensionarilor militari! Nu avem oameni cu "sânge în instalație"/asociații care să ne reprezinte. Toți aceștia își urmăresc interesul. Au pensii "destul/suficient " de mari.Nu-i mai interesează de ceilalți. Vedeti pe "Ciucă al nost" și pe Ciolacu, al cărui tată a fost pilot militar. Totul depinde de politicienii care vor acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mosule , dumneavoastra unde ati fost? pe care trotuar ? intreb doara:

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mos Alecu, sunt mai multe Variante propuse pe diferite bloguri privind introducerea Art.60 prim in Legea 223/2015, prin introducere al.2) la Art.XI din proiectul de lege Pl x nr.262/2024, privind aprobarea OuG.26, aflat in CD pentru dezbatere !
    Sunt convins ca sunteti la curent cu:
    1.Varianta @Leon, prezentata pe acest blog inca din februarie a.c.
    2. Varianta @Claudiu Marin prezentata pe blogul huhurez.com
    3. Varianta MApN, sustinuta la intalnirea cu liderii Asociatiilor in 9 Mai
    4. Varianta @Mateias prezentata pe blogul In cuiul catarii.
    Din cele 4 variante, pe care o sustineti, d-le Alecu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sun convins că dacă nu era această zarvă de muzici, chiote,etc..., ăsta nou și habrnist de la MFA habar nu ar fi avut despre problematica care generează de 7 ani INECHITĂȚILE și NEMULȚUMIRILE de la pensiile militare. Acum măcar știe.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Leo, iar vorbesti cu pacat !
    D-ul ministru A.Tilvar stia despre aceste probleme, doar v-am mai scris ce mi-a raspuns cu 2 luni in urma:
    "...Tot ce mi ati trimis, stiam !
    Fac tot ce tine de mine ca sa ajut !"

    RăspundețiȘtergere
  6. @Skoda 4x4 11.05.2024, 23:14
    La : "Draga mosule , dumneavoastra unde ati fost? pe care trotuar ? intreb doara:".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Mvaiii!
    Se vede treaba ca nu erai atent cind ti-am facut din mina!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Leon 12.05.2024, 08:44
    La : "@Mos Alecu, sunt mai multe Variante propuse pe diferite bloguri privind introducerea Art.60 prim in Legea 223/2015, prin introducere al.2) la Art.XI din proiectul de lege Pl x nr.262/2024, privind aprobarea OuG.26, aflat in CD pentru dezbatere !
    Sunt convins ca sunteti la curent cu:
    1.Varianta @Leon, prezentata pe acest blog inca din februarie a.c.
    2. Varianta @Claudiu Marin prezentata pe blogul huhurez.com
    3. Varianta MApN, sustinuta la intalnirea cu liderii Asociatiilor in 9 Mai
    4. Varianta @Mateias prezentata pe blogul In cuiul catarii.
    Din cele 4 variante, pe care o sustineti, d-le Alecu ?".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Pe toate!

    Ca toate pleaca de la premisa naiv-optimista ca'n conditiile actuale chiar se va accepta explozia cheltuielilor cu pensiile din l.223/2015!

    De altfel si ministrul a spus: "Eu nu ma opun! Creati, voi, o majoritate de fraieri in Parlament care sa accepte!".

    Probabil ca, asa, "par de fleur de cucu", se va accepta o re-introducere a ceva in l.80/1995 (nu si la civilii beneficiari ai l.223/2015), care va fi o "frectie cu Diana la piciorul de lemn" (ca pe vremea d.214/1977)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Eu nu ma opun! Creati, voi, o majoritate de fraieri in Parlament care sa accepte!".
      -------------------------------
      BRAVO @MA
      foarte bună observația.
      E ca și cum te-ai duce la dentist ca să-ți scoată o măsea , iar el te trimite pe stradă ca să găsești pe cineva care să tragă de clește.
      NU E VINA LOR !

      Ștergere
  8. @Leon 12.05.2024, 09:59
    La : "@Leo, iar vorbesti cu pacat !
    D-ul ministru A.Tilvar stia despre aceste probleme, doar v-am mai scris ce mi-a raspuns cu 2 luni in urma:
    "...Tot ce mi ati trimis, stiam !
    Fac tot ce tine de mine ca sa ajut !"".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Dom'le, cîtă naivitate!

    Ce dracu putea raspunde un politician in plina campanie electorala????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si in toamna-iarna trecuta cand toti se plangeau pe acest blog ca nu vor fi indexate pensiile cu 13,8%, iar d-ul ministru mi-a confirmat acest procent, tot in campanie electorala era ??

      Ștergere
  9. @Leo 12.05.2024, 14:15
    La : ""Eu nu ma opun! Creati, voi, o majoritate de fraieri in Parlament care sa accepte!"................".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "Sperez" ca s-a inteles ca n-am spus eu acele chestii! Că acele chestii au fost spuse, in sinteza, de ministru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur.
      A spus-o dentistul................

      Ștergere
    2. Se pare că azi , un deputat va iniția procedura necesară pt. realizarea practică a actualizării soldei de grad la zi și pt. pensiile militare. Nu mă înflăcărez , doar mă ciulesc oleacă în aceste zile.
      SĂ STĂTEM OLEACĂ CIULIȚI !

      Ștergere
  10. @Leo 13.05.2024, 09:47
    La : "Se pare că azi , un deputat va iniția procedura necesară pt. realizarea practică a actualizării soldei de grad la zi și pt. pensiile militare. Nu mă înflăcărez , doar mă ciulesc oleacă în aceste zile.
    SĂ STĂTEM OLEACĂ CIULIȚI !".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Oare toti inginerii or fi fiind atit de naivi???
    Atit de naivi incit sa creada in spusele motănelului căcăcios (Tigri2, V.Kiss)???

    Asta pen'c'acuma am aflat cine-i sursa chestiei cu deputatu' !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă @MA,
      Eu mă știu destul de bine cu Vio.
      Nu știu cu ce te-a supărat dacă te-a supărat cu ceva, dar dacă a făcut-o îmi cer eu scuze în locul lui știind că ești iertător.
      De-a lungul timpului, ce mia spus așa a fost.
      Tocmai ce mi-a zis acum 20 de minute , că amendamentul a fost depus.
      Deja , deși nu mă înflăcărez devin oleacă OPTIMIST și stau CIULIT.

      Ștergere
  11. @Leo 13.05.2024, 15:36
    La : "Dragă @MA,
    Eu mă știu destul de bine cu Vio.
    Nu știu cu ce te-a supărat dacă te-a supărat cu ceva, dar dacă a făcut-o îmi cer eu scuze în locul lui știind că ești iertător.
    De-a lungul timpului, ce mia spus așa a fost.
    Tocmai ce mi-a zis acum 20 de minute , că amendamentul a fost depus.
    Deja , deși nu mă înflăcărez devin oleacă OPTIMIST și stau CIULIT.".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Inseamna ca naivitatea despre care vorbeam este mult mai mult, si mai grav, decit naivitate!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. "Fierbinte" de la Mircică.
    Sunt INFORMAȚII interesenate.
    Situația este DINAMICĂ.
    https://sindicatulcmd.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere