Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

22 martie 2022

Speranțe neargumentate...

Pe messenger am primit:

Ce parere aveti despre ce spune Coarna despre pensiile militare trecute pe contributivitate prin PNRR?
Daca a putut Basescu, poate si Iohaniss sa taie inca o data pensiile militare?”

*****************

La care am raspuns:

“Ca de foarte multe ori, Coarna, spune prostii...
- n-a fost nici un bonus peste plafonul rezultat din contributivitate
- l.262/2011 este "LEGE nr. 262 din 7 decembrie 2011 pentru ratificarea Acordului dintre România şi Agenţia Spaţială Europeană ..."

Plus interpretarea data de "ziarizda"!

Plus ceea ce i se pare a fi inteles sefului acelui sindicat!

Dar...da! Orice este posibil cu "alesii" la alegerea carora o mare contributie si-au adus si militarii/politistii in activitate sau pensionari... in mare consonanta cu toti pensionarii tarii!”

*********************

Cu speranta ca o (noua) contributivizare a pensiilor militare de stat nu va produce efecte asupra pensiilor militarilor/politistilor mi se spune:

“Decizia 900/2021a ICCJ spune clar ca pensia este un bun castigat si ca ramane in plata pensia care este mai mare dupa orice recalculare...

Bine, magistratii s-au asezat deasupra tuturor pensionarilor in aceasta decizie

Direct in Constitutie

Decizia 900/2020, nu 2021”

********************

Chestia cu invocarea Deciziei 900/2020/CCR apare la multi dintre “specialisti”, invatatori sau “simpli cetateni” pe tema pensiilor militare de stat!

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/235523

Decizia 900/2020/CCR nu zice nicaieri nimic despre faptul ca “pensia este un bun castigat si ca ramane in plata pensia care este mai mare dupa orice recalculare...”!

Decizia 900/2020 zice, ca si multe alte decizii ale CCR, ca dreptul LA pensie (dreptul DE A AVEA o pensie) este un drept cistigat, dar ca dreptul DE pensie (suma de bani reprezentata de pensie) este la latitudinea decidentilor!

Si mai zice Decizia 900/2020/CCR ca dreptul la pensie “vizează pensia obținută în sistemul general de pensionare, neexistând un drept constituțional la pensie specială,” (*pensii militare de stat, in cazul nostru*).

In nici un caz nefiind vorba despre mentinerea in plata a unui cuantum avantajos in situatia trecerii unor pensii dintr-un sistem in altul (din sistemul pensiilor militare de stat, in sistemul public de pensii)...

In cazul recalcularilor raminerea in plata a unui eventual cuantum avantajos se aplica numai, si numai, daca este prevazut in legea care prevede acele recalculari! Daca nu este prevazut in lege... cuantumul avantajos nu ramine in plata! Si nici CCR nu are ce face!

Deci... contributivizarea pensiilor militare de stat ar fi (din nou) o catastrofa care nu este “impiedicata” in nici un fel de decizii ale CCR!

38 de comentarii:

  1. Ne reintoarcem in 2010?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mos Alecu, deputatul Coarna cu siguranta se refera la procentele de 10-15-20% pentru OMM/SOSP, care este un "bonus" peste PMA stabilit de L.119 si L.263/2010( principiul contributivitatii)..!
    Civilii NU au acest bonus !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Leon 22.03.2022, 16:13
    La : "@Mos Alecu, deputatul Coarna cu siguranta se refera la procentele de 10-15-20% pentru OMM/SOSP, care este un "bonus" peste PMA stabilit de L.119 si L.263/2010( principiul contributivitatii)..!".

    Prima nu mai bagati mina in foc sa aparati pe toti prostii harnici!


    A doua: cetateanu' spune: "A mai fost o dată pe contributivitate, până în 2015. Atunci exista un bonus, în LEGEA RESPECTIVA..."
    Pina in 2015 legea respectiva a fost l.263/2010...
    Pen'ca si dvs. spuneti ca acel "bonus" se "ezista" si in l.263/2010 va rog sa specificati in ce editie publicata a l.263/2010 exista vreo vorbulita despre l.80/1995 (in afara de abrogarea unora dintre articolele ei)!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu era in Lege, "bonusul" era in in Deciziile de stabilire/recalculare/revizuire pana in decembrie 2015 inclusiv..!
      Dealtfel ar fi o greseala ca acest Spor sa fie prevazut de Legea pensiilor militare; el este stabilit(putin neclar!) de art.11 din Lg.80/1995..!

      Ștergere
  4. @Leon 22.03.2022, 21:09
    La : "Nu era in Lege, "bonusul" era in in Deciziile de stabilire/recalculare/revizuire pana in decembrie 2015 inclusiv..!".

    Ahaaa!
    Deci nu era in lege, dar era in decizii! Ca urmare prostul harnic are deplina dreptate cind spune: "Atunci exista un bonus, în LEGEA RESPECTIVA..."!

    O logica de premiat de catre ginditorii pasaricesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. CCR a fost deja instruită pentru obligatiile asumate din PNNR si acum politicienii pot decide ce vor ei cu pensiile militare si sa stabilească ce algoritm de calcul si cuantum!!!!Se vor invoca de politicieni deciziile CCR care nu sustin pensiile militare in mod favorabil, raportând cuantumul lor la resursa financiara din coeficientul al PIB care e foarte redus de doar 9,4%!!! In concluzie situatia din 2011 se va repeta insa acum vor fi si mai multi rezervisti afectati la cuantumul pensiilor militare!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu înțeleg că drepturile de pensie au legătură și cu condițiile de muncă. Daca în legea sistemului unitar de pensii, vor fii introduși și militarii, care desfășoară activități în AC, activități nespecifice in lege in MApN Romania va apela la mercenari, într-o situație limită !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La anterioara contributivizare a pensiilor militare situatia activitatilor desfasurate in AC era prevazuta in l.263/2010:
      - pentru stabilirea realizarii vechimii pentru deschiderea dreptului LA pensie (dreptul de a avea pensie) la fiecare an de munca in AC se adaugau 12 luni
      - pentru stabilirea drepturilor DE pensie (marimea pensiei) punctajul realizat in anii munciti in AC se majora cu 50% - aceeasi majorare ca si la conditii speciale
      - reducerea virstei de pensionare pentru activitati desfasurate in AC se facea cu aceleasi vechimi de la activitatile desfasurate in CS

      Ștergere
    2. Și în plus erau necesari minim 30 ani de contribuții (de ve hime efectivă în muncă fără armata sau/și școala militară).

      Ștergere
  7. Am înțeles, punctajul anual a celor în AC in condițiile adoptării unei legi pt militari pe contributivităte, va determina dispariția condițiilor de muncă AC din activitatea ApN. Toți cei din MApN vor fii beneficiarii Codului Muncii și după ieșirea la pensie pt limită de vârstă nu o să-i mai deranjeze nimeni. Eventual o sa le ceară părerea daca vor sa se mai reactiveze !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Romania, a dorit să fie membra NATO.
    Pt acest lucru s-a angajat, printre altele și să ofere o salarizare+drepturi pensionarilor militari, nu POLITISTILOR, la un standard similar cu celelalte state membre.
    Daca Romania nu mai dorește să-și respecte toate angajamentele asumate, Romania mai poate face parte din NATO ?
    Eu spun că nu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu-i treabă mea, daca Romania mai dorește să fie membra NATO.
    Daca da, ar trebui să-și respecte angajamentele asumate privind salarizarea și drepturilor de pensie a militarilor.
    Daca nu și le respecta nu merita sa fie membra NATO.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim de ce nu ai curaj sa iti atribui un nikname macar, asa ca comentariile tale vor fi ignorate pentru ca esti un extremist subiectiv!!! Mai las-o cu NATO ca nu ai inteles nimic din rolul Romsniei in alianta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentați subiectul și lăsați vrăjeală.
      Dati-va dumneavoastră numele și după aceea pretindeți acest lucru altor persoane.
      În ceea ce privește Romania ca țara membra NATO, trebuie, indiferent daca vrei tu, să-și respecte angajamentele asumate.

      Ștergere
    2. Sunteți adeptul "gunoiului sub pres" este și acesta un punct de vedere, dar daca stai la masa cu "domnii din alianța" poarta-te ca ei, pt că tu ai dorit acest lucru și ți-ai asumat manierele.
      Dacă nu-ți respecți angajamentele asumate, domnii te dau la o parte. În lumea civilizată nu te întreabă dacă vrei !

      Ștergere
  11. Actualizarea pensiilor militare datorită creșterii SF cu 15% in 2017 i-a afectat numai pe militari. După 5 de zile constatăm că sunt trei situații total diferite de aplicare a aceleași legi 223/2015.
    Acest lucru afectează spiritul de corp și camaraderia, factori ai capacității de lupta a forțelor armate naționale, pt că mulți dintre beneficiarii acestei degringolade legislative, au și calitatea de rezerviști in planurile de mobilizare.
    Cine este răspunzător de acest lucru ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu știu câți mai aveți tangenta cu piața forței de muncă pt tinerii României apti dpv fizic, medical și intelectual, piața națională și internațională.
    Am observat un singur lucru, o cariera militară nu este o opțiune pt tineri.
    Ce fac factorii de deczie in domeniu ?
    Fac ca acest job sa fie și mai neatractiv pt tineri.
    Pe această linie se înscrie și bătaia de joc la adresa pensionarilor militari.
    Mulți tineri m-au întrebat cum este cariera militară.
    Am lucrat după pensionare la o multinațională de HR, in activitate am avut în subordine birou de RI, am prins și serviciul militar obligatoriu și cel voluntar.
    La toți le-am dat același răspuns: am îmbrăcat o haina militară la 14 ani, a fost cea mai mare greșală a vieții mele.

    RăspundețiȘtergere
  13. În expunerea de motive la legea 241/2013 se șcria: "In scopul protejării dreptului fundamental la pensie al persoanelor afectate de procesul de recalculare și revizuire (nota legea 119/2010+OUG 1/2011) se impune menținerea cuantumului avut înaintea recalculării (nota stabilit cu legea 164/2001), pt beneficiari ale căror pensii s-au diminuat"

    RăspundețiȘtergere
  14. Băsescu, fiu de militar, a fost vârful de lance al batjocoririi militarilor în anul 2010.
    Datorită lui au murit camarazii noștrii, datorită lui mii de pensionari militari, au luat drumul instanțelor de judecată, datorită lui, au fost zeci de mii de contestații la pensiile militare, datorită lui Justia din Romania a încetat să mai fie imparțială atunci când judeca drepturile cetățenilor romani care și-au servit tara că job, etc.
    Și ce-a ajuns "javra ordinara" ?
    O rușine pt Romania pt funcția de președinte, un turnător dovedit definitiv în instanță, un nimeni care-și va pierde definitiv privilegiile: SPP, locuință de serviciu și mașina de serviciu gratuite, consilieri, indemnizație de 75% din salariul președintelui în funcție, etc.
    A ajuns acest turnător să creadă că CEDO o să-i facă dreptate.
    Dumnezeu nu bate cu bata.
    Aviz Iohannis !

    RăspundețiȘtergere
  15. Chioru'...
    Mutu'...
    Next...Surdu, cu siguranță, că doar suntem masochiști!
    Vai de lupa noastră, da' parcă tare ne-o merităm!



    RăspundețiȘtergere
  16. Nici unul din cei doi nu au iubit armata și nici nu au respectat-o deși au fost comandanți supremi ai acestei instituții.

    RăspundețiȘtergere
  17. Legea din 2010 mi-a adus la pensie un prejudiciu.Asta nu ma impiedica sa spun ca la majoritatea pensiile aproape s-au dublat.MApN in 2010 sau 2011 a facut cunoscut cuantumul pensiilor militarilor inclusiv pe judete.Aveti posibilitatea sa va documentat.In 2010 si 2011 am fost la demonstratiile impotriva Chiorului si nu ma suspetati ca sunt basist.
    Adevarul este ca pe multi legea si OUG din 2010 si 2011 ia avantajat.
    A nu se intelege ca am siguranta ca o noua lege bazata pe contributivitate e benefica.Cred insa ca o asemenea lege pune in valoare functia,gradul,vechimea,riscurile specialitatii etc si dispare situatia imbecila ca valoarea pensiei sa depinda de anul pensionarii.

    RăspundețiȘtergere
  18. @monteoru 24.03.2022, 20:05
    La : "Legea din 2010 mi-a adus la pensie un prejudiciu.Asta nu ma impiedica sa spun ca la majoritatea pensiile aproape s-au dublat.MApN in 2010 sau 2011 a facut cunoscut cuantumul pensiilor militarilor inclusiv pe judete....Adevarul este ca pe multi legea si OUG din 2010 si 2011 ia avantajat."

    Asa vorbesc cei care se documenteaza la "radio-șanț păsărica"!

    Numai ca (asa cum am mai spus de multe ori):

    De unde a inceput rostogolirea timpeniei cu cresterea, prin contributivizare, a multor pensii de-ale militarilor?
    - de la niste tabele publicate (la sfirsitul anului 2010) de o generaliță speriata de efectele contributivizarii pensiilor militare, contributivizare patronata de goprea...
    ----- tabele fara cap si fara coada prin care se incerca sa se acrediteze ideea ca_contributivizarea tare-i buna!
    ----- tabele care au suferit mai multe transformari prin modifcarea l.119/2010 (prin oug 1/2011) si, mai ales, prin perfectionarea metodelor de „mînărire” a veniturilor „culese” de prin arhive...
    ----- tabele in care figurau si de-alde sefii de depozite care acumulau vechimi matusalemice prin raminerea in activitate pina le’ajungea barba la genunchi... ei trebuind sa ramina in activitate pentru „supravegherea” sutelor de mii de tone de armament, munitii, tehnica si altele, pina la distrugerea lor...
    ----- tabele in care figurau si de-alde cei carora, contrar legii, le fusesera recunoscute conditiile de munca valabile numai de la 01.01.11 (stiut fiind cazul unui cunoscut care vorbea pe net ca primise „conditii de munca” de la un CM de sector (din Bucale) desi el activase numai in jud. Constanta)...
    ----- tabele in care figurau si de-alde aceia carora veniturile le fusesera culese (si reconstituite „din burta”) din state de plata roase de soareci, de catre spalatorese si zugravi de prin unitati...
    ----- tabele in care, deosebit de important, erau cuprinsi si cei (foarte multi) care au profitat de posibilitatea includerii in vechimea pentru pensie si a perioadelor “muncite” in civilie dupa pensionarea ca militari(vechimi in civilie de pina la 10-15 ani, la unii cu venituri substantiale)
    ----- toate astea “îmbrobodite” si’n impartirea punctajelor la 20... nu la 30, asa cum prevedea contributivitatea
    ----- etc., etc...
    Din toate acestea reiesind ca nu PENSIILE MILITARE au crescut. Au crescut (au fost crescute) sumele platite de CPS-uri cu titlu de pensie unor cetateni, cresteri care n-aveau nici o legatura cu perioada muncita de acestia in calitate de militari!
    De speriat este faptul ca multimea de gura-casca_care’l aplauda nu-si pun o intrebare de bun simt:
    - pina in 2010 pensiile militarilor erau calculate ca procent din ultimele venituri... Cum mama lu' domnu dracu' aceste pensii au crescut prin contributivizare, in timp ce pensiile “contributioniste” ale magistratilor (si ale diplomatilor, grefierilor, personalului Curtii de conturi, functionarilor publici parlamentari, aviatorilor civili) reprezinta intre 20% si 50% din pensia lor de serviciu (cea stabilita tot ca procent din ultimele venituri)????

    - cite (daca exista vreuna) dintre pensiile stabilite pe l.263/2010 (intre ian. 2011 si dec.2015) au scazut prin recalcularea pe l.223/2015????
    - citi “viitori” pensionari pe l.223/2015 (incepind cu 01.01.2016) au solicitat si li s-a stabilit pensia pe principiile contributive (pe l.263/2010)???
    - citi dintre viitorii pensionari (cei in activitate in prezent) cred ca pensia lor stabilita pe contributivitate ar fi mai mare decit cea stabilita ca procent din ultimele venituri????


    Mai ales pentru cei “tineri”: nu puneti botu’ la “adevarurile” pe care vi le furnizeaza feluriti invatatori si specialisti de-ai asociatiilor “batrinilor”... la multi dintre ei “vrîsta” a produs pagube irecuperabile, si multi dintre ei nu se pot dezbara de obiceiul de-a vorbi mult si prost! Si nu va lasati pacaliti de cintecele de sirena ale pasaricilor... toate “pasaricile” avind si interese ascunse!

    RăspundețiȘtergere
  19. Practic astăzi ICCJ a dat o decizie în dosarul,, gala bute " împotriva unei decizii a CCR.
    Prin urmare decizia 900 din 2021 a ICCJ devine mai importanta în cazul unor modificări nefavorabile la pensiile militare chiar dacă decizia CCR din 2020 spune altceva...

    RăspundețiȘtergere
  20. Burebista 07.04.2022, 15:56
    La : "Practic astăzi ICCJ a dat o decizie în dosarul,, gala bute " împotriva unei decizii a CCR.
    Prin urmare decizia 900 din 2021 a ICCJ devine mai importanta în cazul unor modificări nefavorabile la pensiile militare chiar dacă decizia CCR din 2020 spune altceva...".

    Pentru multa lume ar fi fost necesare citeva precizari privind "deosebirile" intre cele doua situatii...
    *****************
    Problema grava este ca judecatorii, in baza unor indicatii primite de la m-ue, au inceput sa-si bage p.la in legislatia/Constitutia Romaniei...

    https://www.facebook.com/adrian.severinmep/posts/2759671577510843

    RăspundețiȘtergere
  21. Poti ramane fara dreptul la pensie in intregul ei sa ti fie retrasa? (inteleg ca daca se trece pe contributivitate se scade cuantumul )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L.223/2015
      "Articolul 71^1
      (1) Nu beneficiază de pensie de serviciu ori de pensie de invaliditate, în condițiile prevăzute de prezenta lege, pensionarii care au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității. Aceste persoane beneficiază de pensie în sistemul public, în condițiile legii.
      (2) În cazul condamnării definitive a unui pensionar militar pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, în termen de 10 zile de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătorești, instanțele judecătorești au obligația să comunice, în scris, casei de pensii sectoriale în evidențele căreia se află pensionarul condamnat informații de natură să conducă la încetarea pensiei.
      (3) Vechimea în serviciu recunoscută pentru stabilirea pensiilor, în cazul persoanelor prevăzute la alin. (1), constituie stagiu de cotizare în sistemul public de pensii."

      Ștergere
    2. Caz 1 vechime ca si civil 12 ani apoi vechime ca si militar 10 ani
      Caz 2 vechime militara 18 ani plus studii superioare
      Ambele cazuri pensii anticipate
      In cazul unei noi legi si trecere pe contributivitate isi pierd dreptul la pensie? ...de cuantum se intelege

      Ștergere
    3. @Anonim 09.04.2022, 15:15
      La : "Caz 1 vechime ca si civil 12 ani apoi vechime ca si militar 10 ani
      Caz 2 vechime militara 18 ani plus studii superioare
      Ambele cazuri pensii anticipate
      In cazul unei noi legi si trecere pe contributivitate isi pierd dreptul la pensie? ...de cuantum se intelege".

      "Trecerea" de la o lege la alta lege se face asa cum va prevedea noua lege!
      Ar fi absurd (dar nu imposibil la "legiuitorii" din prezent) sa se piarda dreptul LA pensie (dreptul de a avea o pensie)!
      Pina in prezent toate "trecerile" de la o lege la alta lege s-au facut recunoscindu-se (in noua lege) dreptul la pensie obtinut prin legea veche!

      Dreptul DE pensie (cuantumul pensiei) se va stabili tot conform modului de recalculare prevazut de noua lege.
      Tot pina in prezent si in cazul acestor recalculari s-a mentinut in plata cuantumul avantajos (cel vechi) pina cind prin majorari ulterioare acel cuantum ar fi fost depasit de cuantumul stabilit pe principiile noii legi!
      Aici a fost si o exceptie: bășinesco-bocciii, prin L.119/2010 (contributivizarea pensiilor militare de stat din anul 2010), nu au prevazut raminerea in plata a cuantumului avantajos!

      Ștergere
    4. Mai exact, în Decizia CCR nr. 760/2021, apărută joi în Monitorul Oficial, este amintit un principiu utilizat de multă vreme în stabilirea unor drepturi, inclusiv al celui la pensie.

      Concret, este vorba despre principiului tempus regit actum (timpul guvernează actul, în latină), potrivit căruia un act juridic trebuie încheiat respectând legislația în vigoare la momentul încheierii acestuia. De pildă, acesta este principiul pentru neretroactivitatea legislației penale.

      “Curtea reamintește că persoanele care se pensionează se supun dispozițiilor legale în vigoare la data deschiderii dreptului la pensie, potrivit principiului tempus regit actum”, apare în decizia CCR.

      Apoi, legat de tratamentul juridic diferit căruia i se supun persoanele în funcție de data deschiderii dreptului la pensie, CCR a subliniat că situația diferită în care se află persoanele în funcție de reglementarea aplicabilă potrivit principiului menționat nu poate fi considerată o încălcare a prevederilor constituționale care stabilesc egalitatea în fața legii și a autorităților publice, fără privilegii și discriminări, prevăzută la articolul 16 din Constituția României.

      În plus, CCR mai precizează în decizia recentă că, indiferent de cum sunt noile reglementări din domeniul pensiilor, respectiv avantajoase sau dezavantajoase pentru cel ce vrea să iasă la pensie, dispozițiile legale noi se aplică numai pentru viitor.

      Asta înseamnă că noile prevederi se aplică numai celor ce ies la pensie după intrarea lor în vigoare, neputând fi aplicate și în cazul pensiilor stabilite înainte de acel moment.

      “Prin urmare, legiuitorul este liber să modifice condițiile de stabilire a dreptului la pensie pentru viitor, fără ca aceasta să aibă semnificația încălcării dreptului la pensie, iar dacă dorește ca noile dispoziții mai favorabile să fie aplicate și persoanelor pensionate anterior, acest lucru trebuie prevăzut în mod expres de lege”, mai scrie în decizia CCR.

      De altfel, în mai multe decizii date de-a lungul timpului s-a subliniat faptul că deschiderea dreptului la pensie este guvernată de principiul tempus regit actum, neputându-se considera că reglementările anterioare acestui moment, referitoare la condițiile acordării dreptului la pensie, generează o așteptare legitimă pentru cel ce se retrage din activitate.

      Astfel, până la momentul pensionării unei persoane pot exista mai multe reglementări, care stabilesc condiții de pensionare diferite, importantă fiind însă doar cea aplicabilă la momentul depunerii dosarului de pensie.

      Ștergere
    5. În sfârșit, Curtea reține că și prin Decizia nr. 717 din 6 octombrie 2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 45 din 15 ianuarie 2021, paragraful 18, a reiterat jurisprudența sa constantă potrivit căreia deschiderea dreptului la pensie este guvernată de principiul tempus regit actum, neputându-se considera că reglementările anterioare acestui moment, referitoare la condițiile acordării dreptului la pensie, generează o așteptare legitimă. Astfel, până la momentul pensionării, se pot succeda mai multe reglementări, care stabilesc condiții de pensionare diferite, relevantă fiind însă doar cea aplicabilă la momentul acordării acestui drept (a se vedea, în acest sens, și Decizia nr. 810 din 5 decembrie 2019, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 172 din 2 martie 2020, paragraful 50).

      Ștergere
  22. Vom avea cai de atac daca vom ajunge in vreo situatie "absurda" (maine o sa vina cu o lege ca e nevoie de 30 de ani de vechime militara)?

    RăspundețiȘtergere
  23. De plx 199 se mai aude ceva se mai lucreaza la el sau e un proiect ingropat?

    RăspundețiȘtergere
  24. @Anonim 11.04.2022, 08:09
    La : "De plx 199 se mai aude ceva se mai lucreaza la el sau e un proiect ingropat?".

    In conditiile cheltuielilor actuale legate de razboiul din Ucraina si de discutiile cu micsorarea pensiilor "speciale"... greu de crezut ca se va face ceva cu acest proiect!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Mda ...fraieri am fost ca n am stiut sa facem o lege dreapta iar acum...vom fi calcati in picioare si nimeni dar...absolut nimeni nu ne apara e trist
      Dragi colegi in activitate sau rezerva sa nu uitam sa iubim tara dar sa nu uitam si cand cei ce vremelnic conduc sa i pedepsim in tacere in nebagare de seama in uitare imediata

      Ștergere
    2. Puteti sa mi raspundeti la mail?
      Multumesc!

      Ștergere
  25. Unii spun a in luna mai o sa aflam ceva si in luna septembrie sigur aflam ceva legat de pensii
    Mos Alecu ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere