Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

26 decembrie 2019

Proiectul Gropan (4)

Cineva, suparat nevoie mare pe mine, imi trimite ceva aparut pe undeva pe unde eu nu am acces!
Textul din fotografie spune ca, desconsiderind inteligenta celor care sustin proiectul de lege (al LADPM... cu “repararea” l.223/2015), eu (cel cu “lozincarzii”) n-am inteles ca proiectul de lege respectiv doreste, si va realiza, “repararea nedreptatilor legislative”...
Mai spune textul acela: “VA RUGAM pe toti membrii Ligii sa cititi cu atentie textul initiativei legislative, sa intelegeti ceea ce este prezentat acolo si sa sustinem cu totii INTERESUL GENERAL.”!
In final cel care-mi trimite textul imi cere imperios sa-mi reconsider atitudinea si sa sprijin si eu proiectul de lege ca fiind ceva ce nici nu se pomeneste de bun!
*************************
Textul respectiv (aparut dupa postarea mea cu prezentarea aiurelilor din acel proiect de lege) denota “frica” autorilor lui ca nu cumva membrii grupurilor respective, secrete, sa se “contamineze” si, Doamne fereste, sa inceapa a gindi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu