Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

23 iunie 2018

Onoare , demnitate , alea , alea ...


Pentru cei care-si mai amintesc de vîlva facuta pe net de acel anunt despre intentiile de pensionare a sefului SMAp ...
Gata !
Putem fi linistiti ! Nu se pune problema !
Intr-un interviu acordat Observatorului militar seful SMAp ne spune :
"Vă pot spune foarte clar că îmi voi încheia mandatul în conformitate cu prevedererile legii."
http://presamil.ro/imi-voi-indeplini-obligatiile-care-imi-…/
Celor care v-ati grabit sa va pensionati inainte de 15.09.17 vi se spune : "Nu vreau să comentez decizia camarazilor mei, dar pot să vă spun că ... mai presus de orice, este vorba de onoarea și demnitatea militară." .
Despre ce va face in viitor : "Vă pot spune foarte clar că îmi voi încheia mandatul ... indiferent de circumstanțele favorabile invocate, nu voi ieși la pensie înainte de terminarea mandatului." .
Adica de unde dracu "circumstante favorabile" la mijlocu' anului 2018 ... cind abia de la 01.01.19 se va face o majorare (de vreo 20-25%) a soldelor . Lucru tare necesar pentru
stabilirea unei pensii care , dupa aceea , acolo "moare" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu