Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

12 mai 2018

Pentru descrețirea frunților...

Prietenul meu englez a venit pentru prima data in Romania:
- Unele lucruri i-au placut;
- Unele l-au enervat;
- Dar cele mai multe i-au disparut din camera de hotel !

Un bebelus de 1 an gangureste, bombaneste, zice numai de el stiute.
Fratele lui, mai mare cu un an:
- Mama, auzi, tu esti sigura ca asta-i roman ???

- Aseara m-am chinuit sa-i explic bunicii ca lucrez programator.
- Ai reusit ?
- Pana la urma a ramas ca repar televizoare si cresc soareci !


Inalt si slab, chiar desirat, seamana putin si chiar are ceva din privirea tampa, de vitel inofensiv, a printului Charles de Winsdor.

- De ce ma fixeaza motanul Dvs ? Se uita fix in ochii mei de 2 ore déjà !
- Asa se uita el la toti cei ce mananca din castronelul lui !

Ion, completeaza ancheta pentru consultatia la urolog.
Trebuie sa raspunda la intrebarea: cand ai avut ultimul act sexual.
O suna pe Maria:
- Marie, noi cand ne-am fooootut ultima data ?
- … aaaa… depinde… cine e la telefon ?

- Alo, Politia, m-au rapit extraterestrii !

- Spune drept, ai baut ?
- Da, dar asta este pura coincidenta !

Eu locuiesc la 2 km de Otopeni, avioane decoleaza si aterizeaza la fiecare 30 de secunde. Sa-mi zica si mie cineva, la ce i-a trebuit lu nevasta-mea masina de spalat … silentioasa !

2 zile si 2 nopti s-a chinuit helicopterul de la “Anti-doping” sa ajunga din urma un atlet din Kenya !

Submarin atomic. Capitanul, catre secund:
- Gogule, ce-a fost cu bubuitura aia de acum 2 minute?
- Aaaa, Gheorghe a primit o radiograma ca nevasta-sa a fugit cu unu la Ibiza !
- Si ?
- Ce sa mai, pacat, era frumoasa Ibiza !

Daca ficatul ar avea maini, cu siguranta ar sufoca beregata !

Totusi, ce inseamna sa ai smartphone… Motanul meu, in timp ce-l mirosea, a reusit sa faca 3 poze, sa trimita 5 sms-uri si sa cheme politia si pompierii !

La cuvintele lui Trump cum ca libertatea de a purta arma ar ajuta Franta sa previna atentatele
- 75% dintre parizieni au raspuns cu strigate revoltate: “Allahu Akbar” !

Se intoarce sotul din delegatie, o prinde pe nevasta-sa in pat cu un extraterestru, si-i zice:
- Bine, bine, eu is barbat-su, io n-am incotro, dar tu de ce-ai batut atata drum ?

Doi tipi ies din bar:
– Hotarat. Mergem la femei!
– Asculta frate, sotia mea este tanara, frumoasa…
– Bine, bine, Mergem la tine!

Sotia cu lacrimi in ochi, ii zice sotului:
– Nesimtitule, nici macar nu iti pasa de ce plang! Vrei sa iti zic de ce plang?
– Femeie, nu ma intereseaza, oricum n-am atatia bani!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu