Faceți căutări pe acest blog

Anunt moderare comentarii

Pentru corespondenta personala dolhasca9@gmail.com De semnalat trimiterea printr-un comentariu pe blog

06 februarie 2018

Curaj gaina  ca te tai !...

Despre ipoteze roz-bombon ...

       Au unii un dar de a-si construi singuri iluzii , si de a-si crea sperante ... ceva de speriat !

      Niste baieti , de altfel cunoscatori ai fenomenului , se folosesc de o aiureala din oug 59/2017 , precum si de una dintr-o decizie de pensie emisa de CPS a MAI , si "construiesc" o ipoteza roz-bonbon numai buna de "ambetat" fiintele mai simțitoare ...
     Despre ce-i vorba :

- in oug 59/2017 scrie ca "La stabilirea pensiei militare de stat, pensia netă nu poate fi mai mare decât media soldelor/salariilor lunare nete corespunzătoare soldelor/salariilor lunare brute cuprinse în baza de calcul al pensiei." .
De aici autorii ipotezei trag concluzia ca NUMAI la stabilirea pensiei se respecta "interdictia" limitarii netului pensiei ... Că , dupa aceea (dupa stabilire) totul revine "la normal" ... se revine la pensia bruta stabilita conf. art.29 si 30/l.223/2015 (alea cu 65-85-102% din venituri...) ...

- o decizie de pensie emisa de CPS a MAI (cea de lahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=2152740498293842&set=a.1798082657092963.1073741827.100006737372983&type=3&theater cu foarte mici deosebiri ale cuantumurilor) nu vorbeste nicaieri (asa cum semnalam si eu) despre pensia BRUTA corespunzatoare pensiei NETE stabilite (pensie bruta din care ar fi reiesit acea pensie neta)
De aici autorii ipotezei trag concluzia ca faptul ca pe acea decizie de pensie nu s-a mai inscris brutul pensiei (corespunzator acelei pensii nete) , este tocmai semnalul clar ca se "revine" la brutul pensiei calculate pe art.29 si 30/l.223/2015 ...
     Cele doua "concluzii" ale autorilor ipotezei sint finalizate apoteotic cu "se poate presupune că în anul următor deschiderii dreptului la pensie, plafonarea la nivelul salariului net își pierde efectul, pensia netă calculându-se prin aplicarea cotei de impozit asupra pensie brute stabilite." .

     Eu , dac'ar fi sa fiu rautacios , as zice ca de ce abia din anul urmator ???
De ce sa nu se emita decizia de stabilire a pensiei (cu limitatea "net la net") si , imediat , sa se emita si o alta decizie prin care sa "se revina" la brutul stabilit conf. art.29 si 30/l.223/2015 ???
     Redevenind serios : lasati , mai oameni buni , visurile , iluziile si sperantele !
Oug 59/2017 produce efecte pentru totdeauna ... nu se revine niciodata la pensia bruta stabilita conf. art.29 si 30/l.223/2015 !
Acele aiureli (si din oug 59 dar si din acea decizie de pensie) sint doar simple aiureli scapate de niste aiuriti ... nu argumente pentru iluzia unui posibil "mai bine" !

4 comentarii:

  1. - o decizie de pensie emisa de CPS a MAI (cea de lahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=2152740498293842&set=a.1798082657092963.1073741827.100006737372983&type=3&theater cu foarte mici deosebiri ale cuantumurilor) nu vorbeste nicaieri (asa cum semnalam si eu) despre pensia BRUTA corespunzatoare pensiei NETE stabilite (pensie bruta din care ar fi reiesit acea pensie neta).
    Pensia bruta este precizata clar: 4876 iar net 4416. Apoi netul îl limiteaza la 3373. Despre care brut, vorbiti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre brutul care , cu impozitarea specifica , ar determina acea pensie neta !
      Brut care va fi folosit ulterior la eventualele "actualizari" cu rata medie anuala ainflatiei ; brut pentru care s-a calculat , la 01.01.18 , noul impozit ; etc. , etc ...

      Ștergere
  2. Aveti dreptate dar ei scot cu forcepsul pensia netă ca fiind maximum salariul net. Fără nici un calcul, fără impozit, etc. După matematica L.O.V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde vad eu o mare ilegalitate: anularea OMM care este prevazut intr-o lege organica printr-o OUG. Aici cred ca ar trebui sa fie una dintre cheile pentru procese.

      Ștergere