Pagini

14 iulie 2019

A trăi fără a exista...

La adresa https://aorr.org.ro/…/participarea-la-a-treia-sedinta-a-co…/ gasim un comunicat din care aflam ca Consiliul Consultativ al Militarilor in Rezerva si in Retragere (CCMRR) traieste, desi nu exista!
CCMRR traieste pen'ca s-a intrunit la sediul MApN, dar nu exista pen'ca, asa cum le-a spus reprezentantul MApN, "nu s-au aprobat, încă, documentele de constituire a Consiliului (lista membrilor și Metodologia)".
Acest "nesemnificativ amanunt" (ca nu exista legal) nu a impiedicat CCMRR-ul "sa aprobe in unanimitate" niste masuri de rezolvat pe viitor!
Despre cunoasterea situatiei de catre acei reprezentanti "ai nostri"... vai de capu' nost' !
Au sustinut, baietii, cu "mînie proletara", necesitatea rezolvarii problemei cu " indexarea pensiilor militare de stat de la începutul anului, care s-a făcut diferit pentru MApN (1,35) și MAI (5);"! Probabil referindu-se la indexarea din 2019 care a fost de 1,3% (nu 1,35%) si care s-a aplicat absolut la fel de catre cele doua CPS-uri!
Diferente intre rezolvarile folosite de cele doua CPS-uri au fost la problema actualizarii pensiilor ca urmare a majorarii SF (de 15%) din iun.2017:
- CPS/MApN a aplicat corect legea
- CPS/MAI a adaugat la pensia actualizate (ca urmare a majorarii SF) si majorarea de 5% din 2016
Da' de unde sa stie ei aceste amanunte?!?...
Despre persoana "delegata" sa gaseasca "o posibilă soluție de eliminare a inechităților între generațiile de pensionari, deziderat ce trebuie corelat cu Legea salarizării unitare nr. 153/2017." nu pot spune decit ca face parte din "staful" care fundamenta/fundamenteaza aiurelile dogarului!
Nu va lasati inselati de "bunatatile" prezentate in prima parte a acestui comunicat!
Esenta lui este la coada!
Esenta intrunirii prezentate este in readucerea in atentia MApN a problemei referitoare la "reluarea inițiativei legislative a PSD privind organizarea și funcționarea Secretariatului de stat pentru problemele rezerviștilor și veteranilor din SAOPSN, proiect care se află la diferite instituții centrale pentru avizare și la care membrii AORR au trimis deja comentarii și propuneri de îmbunătățire. ".
Asta-i principala "durere" care treb'e rezolvata!
Va dati seama cite functii "renumerate dupa buget, coane Fanica" s-ar face la acel Secretariat de stat??? Functii pe care, obligatoriu, vor fi incadrati cei care "si-au dat singele" pentru infiintarea lui!!
Aaaa! Si nu cumva sa va intrebati de ce, despre aceasta intrunire, nu a spus nimic acea asociatie care (prezenta la intrunire) se plinge ca nu i se recunoaste "primatul"/forta/consecventa in apararea drepturilor pensionarilor militari!

4 comentarii:

  1. Vai de capul lor!Vă dați seama,d.le Alecu și stimați rezerviști,cine ne reprezintă la nivel de ministere!!!
    Dar,mai degrabă,este vai de capul nostru,că...dacă stăm să ne gândim mai degrabă,noi,pensionarii militari avem de pierdut datorită faptului că ne reprezintă!!!
    "CCMRR,fă-te că lucrezi!" Sau: Dormiți liniștiți dragi rezerviști,CCMRR,lucrează pt. voi!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Leș, pe cale sa recunoască greșeală CPS cu eliminarea abuzivă din cuantumul actualizat în 2017 a indexării de 5% din 2016.

    Dan B. spunea

    Azi, in grupul de lucru al CCMR, a fost schițat proiectul de ordonanță, stabilit de ministru la finalizare în 7 zile, care vizează:
    -reintroducerea majorării cu 5% a pensiei militarilor, statuată prin art 14 al OUG 57/2015, și suspendată la MApN, odată cu intrarea in vigoare a Legii 152/2017;
    -in condițiile in care pensia de serviciu a militarilor a fost limitată la 85% din cuantumul bazei de calcul, conf OUG 57/2015, la pensia cuvenită se adaugă pensia suplimentară prevăzută la art 108 din Legea 223/2015 (plătită separat de fiscalitatea momentului) și OMM (desigur, CPS a motivat că se depășeste pragul de 85%, ajungând la peste 100%, uitând ca OMM este al meu, nu al lor);
    -am insistat ca actualizarea elementelor salariale ale militarilor detașați/mutați in regiile autonome/societățile comerciale/DLEN dispărute de pe actualul eșichier economic (desființare/insolvență/faliment) să fie efectuată, în cazul imposibilitatii aplicării aln 2 din art 20 (Ord M 25/2016), prin raportare la salariul minim brut pe economie (se menține, oarecum, puterea de cumpărare), fără vreo altă echivalare stabilită de comisiile mârșave ale MApN.
    Urmează ca schița proiectului de ordonanță să fie modificată/amendată de către DGFC, DGJ, CPS, astfel încât in dimineața zilei 23.07 să se afle pe biroul ministrului Leș pentru a si-o asuma și a o trimite la avizări (MJ, MFP, MMPS, etc)
    DAN B, membru ccrm
    17 07 2019

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pune in intentiile oficialilor visele erotice ale unora dintre participantii la acele "intruneli"!
      Daca se va emite o ordonanta privind modificare l.223/2015 pentru ca (la actualizarea din iun.2017) sa se adauge si majorarea de 5% din 2016, ar fi o recunoastere a faptului ca CPS/MApN (si CPS/SRI) a aplicat corect legea (asa cum era in 2017)... si ar fi pentru a-i scoate din rahat pe cei de la CPS/MAI care au aplicat-o "dupa ureche"!

      Ștergere
  3. Pentru orice eventualitate...

    Huhu Rezea18 iulie 2019, 13:36
    Leș, pe cale sa recunoască greșeală CPS cu eliminarea abuzivă din cuantumul actualizat în 2017 a indexării de 5% din 2016.

    Dan B. spunea

    Azi, in grupul de lucru al CCMR, a fost schițat proiectul de ordonanță, stabilit de ministru la finalizare în 7 zile, care vizează:
    -reintroducerea majorării cu 5% a pensiei militarilor, statuată prin art 14 al OUG 57/2015, și suspendată la MApN, odată cu intrarea in vigoare a Legii 152/2017;
    -in condițiile in care pensia de serviciu a militarilor a fost limitată la 85% din cuantumul bazei de calcul, conf OUG 57/2015, la pensia cuvenită se adaugă pensia suplimentară prevăzută la art 108 din Legea 223/2015 (plătită separat de fiscalitatea momentului) și OMM (desigur, CPS a motivat că se depășeste pragul de 85%, ajungând la peste 100%, uitând ca OMM este al meu, nu al lor);
    -am insistat ca actualizarea elementelor salariale ale militarilor detașați/mutați in regiile autonome/societățile comerciale/DLEN dispărute de pe actualul eșichier economic (desființare/insolvență/faliment) să fie efectuată, în cazul imposibilitatii aplicării aln 2 din art 20 (Ord M 25/2016), prin raportare la salariul minim brut pe economie (se menține, oarecum, puterea de cumpărare), fără vreo altă echivalare stabilită de comisiile mârșave ale MApN.
    Urmează ca schița proiectului de ordonanță să fie modificată/amendată de către DGFC, DGJ, CPS, astfel încât in dimineața zilei 23.07 să se afle pe biroul ministrului Leș pentru a si-o asuma și a o trimite la avizări (MJ, MFP, MMPS, etc)
    DAN B, membru ccrm
    17 07 2019


    mos alecu18 iulie 2019, 16:21
    Nu pune in intentiile oficialilor visele erotice ale unora dintre participantii la acele "intruneli"!
    Daca se va emite o ordonanta privind modificare l.223/2015 pentru ca (la actualizarea din iun.2017) sa se adauge si majorarea de 5% din 2016, ar fi o recunoastere a faptului ca CPS/MApN (si CPS/SRI) a aplicat corect legea (asa cum era in 2017)... si ar fi pentru a-i scoate din rahat pe cei de la CPS/MAI care au aplicat-o "dupa ureche"!

    RăspundețiȘtergere